Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více zjistíte zde

OK

NOVINKY

arr3CannabisCosmetics.cz získal Pečeť Garance nákupu!Na webu Heureka.cz hodnotí zpětně naše služby desítky zákazníků, kteří u nás už nakoupili. Díky...

KONTAKTY

CannabisCosmetics.cz
Marie Jagošová
Žižkova 489, Hulín 76824
tel: +420736766392
napište nám

VÝDEJNÍ MÍSTA
Osobní odběr zboží

Zboží zakoupené v obchodě si můžete za menší poplatek nebo zdarma vyzvednou osobně na jednom z našich zprostředkovatelských odběrních míst Zásilkovna.cz nebo přímo v kamenné prodejně v Hulíně!

Jak osobní odběr funguje? (nějčastější otázky)

Máte v okolí jedno z našich odběrních míst? Přijďte si objednané zboží vyzvednout osobně do zprostředkovatelských odběrních míst Zásilkovna.cz. Na základě objednávky bude zboží přeskladněno do vašeho odběrního místa. O uložení zásilky budete informování SMS zprávou a e-mailem. Zásilka je pro vás na výdejním místě připravena 7 dnů.

  • Je možné zakoupit zboží přímo v odběrním místě Zásilkovny?

NE. Odběrní místo slouží pouze k vyzvednutí a zaplacení objednaného zboží. Jiné produkty nejsou v odběrních místech k dispozici. Nejedná se o pobočku našeho internetového obchodu ani kamennou prodejnu.

  • Můžu si přijít na odběrní místo pro zboží už dnes, když na webu uvádíte dostupnost do 1 dne?

NE. Zboží je skladem v centrálním skladě v Hulíně. Abyste si mohli objednávku vyzvednout na vámi požadovaném odběrním místě, musíme objednávku nejprve přeskladnit. Přeskladnění trvá zpravidla 1-2 pracovní dny.

  • Musím si zboží objednat, pokud si ho chci koupit osobně v kamenné prodejně v Hulíně?

ANO. Osobní odběr je v kamenné prodejně samozřejmě možný. Většinu zboží si však není možné u nás odebrat bez objednávky. Teprve na základě vaší objednávky obstaráme a připravíme zboží, které si pak můžete vyzvednout. Jakmile bude zboží pro vás připraveno, budeme vás informovat e-mailem.

  • Lze v kamenném obchodě či odběrním místě platit kartou?

ANO a NE. Aktuálně lze platit v kamenné prodejně platební kartou i v hotovosti. Na odběrných místech Zásilkovny.cz můžete platit pouze v hotovosti. Zaplatit platební kartou můžete pouze při úhradě objednávky předem. Zaplacenou objednávku si poté jednoduše vyzvednete.

  • Musím objednávku (osobní odběr) vyzvednout osobně pouze já?

NE. Objednávku může vyzvednout kdokoliv, kdo zná heslo pro vydání zásilky. Pokud jste za objednávku nezaplatili předem, je potřeba uhradit příslušnou částku přímo při odběru zboží.

  • Lze prodloužit dobu vyzvednutí objednávky, která standardně činí 7 dní?

ANO. Na základě předchozí dohody je možné prodloužit lhůtu pro vyzvednutí dle potřeb zákazníka. Kontaktujte prosím vámi zvolené odběrní místo a domluvte se na konkrétním termínu odběru.

  • Je zpoplatněn osobní odběr?

ANO. Osobní odběr mimo mimo kamennou prodejnu v Hulíně je zpoplatněn částkou 59 Kč při platbě na místě a 39 Kč při platbě předem. Výdej zásilek nám zprostředkovává specializovaná externí firma, která si za tuto službu účtuje poplatek. Jelikož se snažíme držet ceny zboží na minimu, nejsme schopni dotovat dopravné a balné. Zdarma si můžete objednávky vyzvednout pouze v kamenné prodejně v Hulíně.

  • Mám možnost si zásilku při převzetí zkontrolovat?

ANO. Můžete si zásilku zkontrolovat ihned při převzetí. Pokud však zjistíte případné nesrovnalosti později, nic se neděje. Stačí nás kontaktovat a vše společně vyřešíme.

  • Bude v budoucnu odběrním míst na více?

ANO. Intenzivně pracujeme na hledání kvalitních partnerů pro poskytnutí odběrních míst ve větších městech také na Slovensku.

 

NWJjYT